امروز پنجشنبه۱۴۰۳/۰۲/۲۰
2024/05/09Today Thursday
محمد هادی سعیدیان
شرکت : گروه معماری سعیدیان
saeidi
6
Years of Membership
اطلاعات اولیه

آقای سعیدیان در رشته معماری و مدیریت تحصیل کرده اند.
مجموعه گروه معماری سعیدیان، بیش از دو دهه، زمینه معماری، مشغول خلق آثار هنری در ساختمان می باشند با رویکرد ایجاد بناهای فاخر، لوکس و ماندگار.
رویکرد فعلی این گروه، پیشرفت کمی و کیفی مجموعه ساختمانی، به روزرسانی اطلاعات فنی و علمی دنیا در ایران و به کارگیری مسائل به روز صنعت ساختمان دنیا در ایران می باشد. گروه معماری سعیدیان موفق به کسب گواهینامه ها، تقدیرنامه ها و مقام اول در زمینه ساختمان در کشور بوده و تنها شرکتی است که مدال دانشگاه آمریکا در زمینه کیفیت را به خود اختصاص داده است. مدارک و امتیازاتی که این گروه دارند، یا به صورت معدود در ایران توسط کسی کسب شده و یا اینکه کسب نشده است. ایشان داشتن این مقام را مدیون توجه کامل خود درجزئیات پروژه های به دست آمده می‌دانند. این گروه مجموعه های بسیاری ساخته اند اما چون سفارش دهنده این مجموعه ها اشخاص بوده اند، ایشان نمی توانند اسامی شان را اعلام کنند. اما از جمله کارهای مهم و شناخته شده ایشان، پروژه ملک آباد در نبش کمال الملک می باشد، تلفیقی از کار سنتی و مدرن که در سال ۱۳۹۷به بهره برداری رسید و جزو پروژه‌های شاخص مشهد به شمار می‌آید. به گفته ایشان، حدود هزار نفر در مجموعه ساختمانی از ابتدا تا انتها مشغول به کار هستند و سعی کرده اند که این گروه را به روز نگه دارند و افراد متخصص را به کار گیرند.
مهمترین دغدغه این گروه، بالا بردن سطح کیفی بنا در کشور می باشد و برخلاف کسانی که صرفا با نگاه بیزینس اقتصادی به ساختمان نگاه می کنند، نگاه ایشان همچون کشورهای پیشرفته، نگاهی مهندسی به ساختمان بوده و معتقدند که به جای سرمایه داران، باید جامعه مهندسین ساختمان را به کار گرفت که این مسئله نیز باعث بالا رفتن کیفیت کار می شود.
در مجموعه ایشان تمامی کارها از طراحی و دیزاین تا ساخت، توسط متخصصین اجرا می‌شود و این باعث کیفیت بالای کار شده است. آقای سعیدیان معتقد هستند که تبلیغات تنها توسط خود مشتری موثر واقع می شود و چنانچه مشتری از کار رضایت داشته باشد دامنه فعالیت وسیع تر خواهد شد و خود مشتری می تواند تبلیغ نماید. ایشان به حرفه خود علاقمند بوده و بیان داشته اند اگر روزی دوباره به گذشته بازگردند باز هم مقوله ساختمان را انتخاب می کنند و چشم اندازهای بسیار وسیعی را برای مجموعه خودشان ترسیم کرده اند.
ایشان نبود متریال های روز دنیا و نبود پیمانکاران مجری را مشکلی می دانند که در زمینه کاری خود با آن مواجه هستند و امیدوار هستند، روزی صنعت ساختمان در کشور به سطحی از علم برسد تا بتوان در پروسه زمانی کوتاه، پروژه‌ها را در کشور اجرا کرد، کاری که هم اکنون در کشورهای دیگر اجرا می‌شود. ایشان مهمترین عامل موفقیت خود را توکل بر خدا، صداقت، پشتکار و زحمات بسیار می دانند که این مسئله نیز باعث جلب اعتماد مشتری می شود. مهمترین توصیه ایشان به افرادی که می خواهند وارد این رشته شود این است که علم این رشته را در کنار تجربه به دست آورند و هرگز از مسیر صداقت و یکرنگی با مشتری خارج نشوند. آقای سعیدیان عدم توجه جامعه دانشگاهی به کسب تجربه دانشجویان و کسب مهارت فنی در رشته های ساختمانی را هم مشکل اساسی دانش آموختگان این مجموعه می دانند و معتقدند که این خلل می‌تواند لطمه قابل توجهی به صنعت ساختمان بزند و کسی موفق است که تجربه را کنار علم داشته باشد.

گالری تصاویر

اختتامیه باشکوه نمایشگاه وصال 10

logo faranegaran