امروز پنجشنبه۱۴۰۳/۰۲/۲۰
2024/05/09Today Thursday
حسن سلامتی مشهد
شرکت : آسان تجارت بردسکن
faris (2)
3
Years of Membership
اطلاعات اولیه

شرکت آسان تجارت بردسکن با اتکا به چندین دهه تجربه مدیران خود در تجارت و بازرگانی و همچنین تولید با رویکرد و هدف صادرات کالاهایی دارای مزیت رقابتی بین المللی در ایران در شهرستان بردسکن تاسیس شده است .

انتخاب شهرستان بردسکن برای فعالیت شرکت به دلایل زیر حائز اهمیت است

1- وجود 45 نوع محصول باغی و زراعی شامل پسته، انگور (کشمش)، زیره سبز، زعفران، انجیر، انار، پنبه و همچنین بیش از 200 نوع گیاه دارویی که برخی از آنها رتبه بسیار خوبی در تولید در ایران دارد.

2- با توجه به موقعیت جغرافیایی و موقعیت شهرستان بردسکن در تقاطع بزرگراه های ارتباطی شمال و شمال شرق کشور به جنوب و مرکز کشور و بنادر جنوبی مزیت خاصی برای این شهرستان ایجاد کرده است.

3- ایجاد اشتغال و کارآفرینی در این شهرستان که از نظر سطح رفاه و … جزو شهرستان های کم درآمد محسوب می شود و این یکی از اولویت های سیاست گذاری مدیران شرکت بوده و توجه ویژه ای به آن می شود.

شرکتآسان تجارت بردسکن  با خرید زمین با متراژ مناسب و ساخت سوله با رعایت کلیه موازین قانونی و بهداشتی تولید و بسته بندی محصولات غذایی و خرید ماشین آلات لازم سعی در افزایش رشد اقتصادی منطقه و کشور داشته است. همچنین جهت بسته بندی انواع محصولات باغی و کشاورزی ایجاد صنایع تبدیلی شرایط را برای فعالیت گسترده در کشور و همچنین صادرات کالاهای فوق را فراهم کرده است.

شرکت آسان تجارت بردسکن با ثبت قانونی برند فاریس برای محصولات خود و با طراحی جذاب زیر نظر کارشناسان کاملا حرفه ای و فنی و بسته بندی های کاملا بهداشتی و با کیفیت اقدام به بسته بندی باغی و کشاورزی نموده است.

گالری تصاویر

داده ای یافت نشد
logo faranegaran