امروز یکشنبه۱۴۰۳/۰۲/۳۰
2024/05/19Today Sunday
با حضور آقایان
خلاصه ای از کتاب

معرفی کتاب برتری خفیف: تبدیل رفتارهای ساده به موفقیت و شادی نامحدود

کتابی پرفروش که باعث می‌شود دیگر آثار توسعه فردی تاثیر بیشتر و بهتری بر روی شما بگذارد... جف اولسون در کتاب برتری خفیف با استفاده از راهکارها و آموزه‌هایی عملی و ساده به شما کمک می‌کند از کوچک‌ترین موقعیت‌های خاصی که در زندگی برایتان پیش می‌آید، به بهترین شکل استفاده کنید و قدم در مسیر شادی و خوشبختی نامحدود بگذارید.

درباره کتاب برتری خفیف:

دیدگاهی بی‌نظیر وجود دارد که به شما می‌گوید تغییرات و اقدامات کوچک مستمر، چگونه می‌توانند زندگی فردی، خانوادگی و کاری‌تان را دگرگون کند؛ راهبردی شگفت‌انگیز و ساده که هرکس بخواهد، می‌تواند آن را به کار ببندد و کتاب برتری خفیف (The Slight Edge) درمورد همین موضوع جذاب صحبت می‌کند.

این اثر برای نخستین بار در سال 2005 منتشر شد و از جمله کتاب‌هایی بود که در چاپ اول خود با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد، بیش از هزاران نسخه از آن به فروش رفت و در همان سال به عنوان پرفروش‌ترین کتاب آمریکا شناخته شد.

شاید خواندن این اثر از حیرت‌انگیزترین تجربه‌های زندگی یک فرد باشد. از طریق آشنایی با مفهوم‌های ساده‌ی این کتاب، متوجه می‌شوید هر روز زندگی‌تان را نادیده گرفته‌اید. انجام‌دادن کارهایی که در این کتاب به آن‌ها توصیه شده مثل انجام‌ندادن‌شان آسان است و ناگهان متعجب می‌شوید کارهای زیادی دارید که انجام نداده‌اید. پس بهتر است هم زمان با مطالعه آن تمریناتش را انجام دهید و آموزه‌ها و توصیه‌هایش را جامه عمل بپوشانید. درک مثال‌هایی که جف اولسون می‌زند بسیار راحت است و به ‌درستی نشان می‌دهد برتری خفیف چه تأثیری در جهان شما دارد.

کتاب حاضر نسخه جدید و بازنویسی شده از «برتری خفیف» است که تجربه‌های شخصی حاصل از کسب و کار اولسون هم به آن اضافه شده است. مهم‌ترین تغییر این نسخه، اضافه شدن دو فصل کاملاً جدید، یعنی «راز شادی» و «اثر موجی» است که به مفهوم برتری خفیف، عمق بیشتری می‌دهند. این دو فصل‌ تأثیر برتری خفیف را روی دو بخش حیاتی زندگی، یعنی شادبودن و تأثیرات طولانی‌مدت آن بررسی می‌کنند.

logo faranegaran