امروز دوشنبه۱۴۰۳/۰۲/۳۱
2024/05/20Today Monday
با حضور آقایان
خلاصه ای از کتاب

معرفی کتاب قبایل

کتاب قبایل؛ به تو نیاز داریم که رهبرمان باشی نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ امیر انصاری است و انتشارات آموخته آن را منتشر کرده است. این کتاب دربارهٔ رهبری و رهبرشدن است.

جهان امروز، جهان رهبری است. امروزه خوشبختانه اینترنت همه چیز را دو دستی در اختیار افراد قرار داده است و تنها چیزی که اینترنت نتوانسته از عهده آن برآید، رهبری است. کتاب قبایل اثر بی‌نظیری از آقای ست گادین، یکی از بزرگان علم بازاریابی مدرن است که به ما یاد می‌دهد چگونه به قبیله خودمان نظم بدهیم و رهبری آن‌ها را به دست بگیریم. وقتی صحبت از رهبری می‌شود احتمالاً به ذهنتان می‌رسد که باید شاخ غول را بشکنید تا به عنوان یک رهبر یا لیدر شناخته شوید. اصلاً چنین چیزی نیست. تنها چیزی که برای رهبری نیاز دارید، شور و اشتیاق به یک زمینه خاص و تمایل به ایجاد یک تحول اساسی در آن است.

کتاب قبایل را همه باید بخوانند؛ زیرا رهبری کردن در جهان امروز وظیفه فرد فرد ما است و باید این وظیفه را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. در صورتی که تمایل دارید نگرشی نو و جدید در مورد رهبری کردن کسب کنید و به درکی نوین در مورد قبایل امروزی برسید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

 

logo faranegaran